środa, 25 maja 2016

#7 (L) Chihuahua

Hej!




Przygotowałam dla Was dziś 10 ( ras ) chihuahui (nie wiem jak to się pisze).Mam nadzieję że Wam się spodoba. Dalej oczekujcie Miśki na moim blogu oraz wpis Pencli. mam jeszcze jedna sprawę. Dołączę też jeszcze serię gdzie bedzie napisane (L) i (P) czyli albo nowy zakup petka albo sesja zdjęciowa.I sorry że tak często nic nie wrzucam bo albo nie mam czasu albo mi się nie chce albo nie mam pomysłu o czym. Zapraszam!



Oto pierwsza chihuahua. Numer to #528.Jest jednym z moich petszopowych moich marzeń. Jest słodka śliczna itp.Moja ocena 10/10.


Ten piesek także śliczny z numerem #963. Trochę bardziej podoba mi się od poprzedniego i jest prawie identyczny jak ten pierwszy. Jest słodki. Moja ocena 10/10.




Ten psiak ma piękne błyszczące uszka z numerem #1082. Jest ładny. Daję ocenę 8/10.



Następny jest przedstawiony w śmiesznej i słodkiej (proszącej) pozycji. Jest taki... jakby... wyjątkowy... Dlatego moja ocena to 8/10.



Kolejny jest w bardzo widocznym odblaskowym różu. Ma numer #1623.Jest sweet! ( czyli słodki ). Moja ocena 9/10.



Tego mam. Dołączony był do zestawu z domkiem ( świetlicą), wraz z jeżykiem, kotkiem (Pencli),wydrą ( z tym pieskiem ) i z świnką morską.Numer #1171.  Jest słodziaśny. Może tak słodko tu nie wygląda ale na żywo jest wiele wiele słodszy.Przyznaję ocenę 10/10.


Dalej jest pies który jest chyba bardzo szczęśliwy z numerem #1199.Dlatego że jest taki szczęśliwy daję mu 10/10.


Tego też mam. Jest z tuby z bobrem i różowym króliczkiem. Posiada on numer #2514. Jego uszka są bardzo puchate. Moja ocena 10/10.



Następny zbyt mi się nie podoba. Jest taki.... Mhm....no nie wiem...  nie jest taki przekonujący.... Numer to #1571.Dlatego moja ocena to 6/10.



I przyszedł czas na ostatnią chihuahua która nie szaleje jakąś nadzwyczajną urodą. Może dlatego że jest taka... stara...Oczywiście nie chcę nikogo urazić tylko chodzi mi oto że jest z takiej jakby starej produkcji. Ma numer #385. Moja ocena 6/10.


                                                         No i to tyle w tym blogu.
                                                  Czekajcie na następne wpisy! Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz