niedziela, 15 maja 2016

#6 ( L ) Konie

Hejcia!





Dziś mam dla Was 16 koni. Kocham konie! Dzisiejszy temat jest moim ulubionym z tematów lps! Nie przedłużając zaczynajmy!




Pierwszy konik jest taki bardziej zimowy ponieważ ma śnieżynki w oczach. Jest śliczny. Ma numer #684. Moja ocena to 10/10.



Kolejny konik jest taki bardziej cieniowany. Trochę jak kawa z numerem xD #124 . Moja ocena 6/10.




Dalej koń cały kremowy więc nie jest jakiś wspaniały ( według mnie ). Numer #1431. Daję ocenę 5/10.




Następny jest o pięknej ciemnej czerni. Ma słodkie kropelki w oczach. Numer to #523. Moja ocena to 9,5/10.



Był czarny więc teraz czas na biało-czarnego. Podobny jest trochę do zebry xD z numerem #2247.Daje ocenę 10/10.




Ten jest trochę jakby taki mroczny. Może przez to że ma takie czerwone oczy?Numer to #578. Daję ocenę 5/10.





Kolejny to moje petshopowe marzenie.Jest śliczny. Numer #338. Przyznaję ocenę 10/10.




Dalej mamy konia czerwonego z numerem #2076.Bardzo mi się podoba.Moja ocena 10/10.





Kolejny nie wiem dlaczego ale ma to coś w sobie dzięki czemu mi się podoba. Jest ładny z numerem #524. Daję ocenę 10/10.




Przed Wami piękny różowy konik o słodkich oczkach. Numer to #592. Moja ocena 8/10.



A oto konik którego ma Miska. Niestety ni znam numeru. Daję ocenę 8/10.



Koń z numerem #770. Nie podoba mi się jakoś specialnie. Moja ocena to 5/10.





Następny koń z futerkiem lub sierścią. Jak kto woli.Numer to #627. Moja ocena 8/10.




Ten zestaw mam. Nie znam numeru. Mam ten zestaw i u mnie ten większy ma na imię Mija.Przyznaję ocenę 10/10.




I przyszedł czas na ostatniego konia. Tego też mam i ma na imię Coffe. Nie mogłam znaleść zdjęcia z numerkiem więc jest bez numerku. Moja ocena to 10/10.



                                                       I to tyle. Dzięki za uwagę . Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz