poniedziałek, 9 maja 2016

#4 (L) Jamniki

Hejka!





W dzisiejszym poście krąży temat o jamnikach. Myślę że Wam się spodobają jamniki, które dla Was przygotowałam. Zaczynajmy!



Pierwszy jamnik jak widać ma tak jakby łzy w oczkach.Jest ładny i ma numerek #518. Moja ocena to 9,5/10.



Tutaj mamy słodkiego pieska z błyskiem w oczkach. Ma na swoich uszkach kropeczki. Jego numer to #909.Moja ocena 8/10.



Dalej mamy że tak powiem 'kawowego'.Ma też brwi co rzadko się zdaża u jamników. Numer to #1751. Daję ocenę 7/10.



Kolejny ma słodkie a zarazem przerażające oczy ( przynajmniej dla mnie ) z numerem #932. Moja ocena to 6,5/10.



Ten jest prze przepiękny i prze przecudowny!!!!Jest z MONOPOLY więc niestety nie znam numeru.Ale ocena i tak jest 10/10.



Następny też jest tak samo wspaniały.Numer to #640.Przyznaję ocenę 10/10.




Kolejny też jest w odcieniach kawy, o słodkich niebieskich oczach z numerem #1631. Moja ocena 8,5/10.



Bardzo kreatywny i kolorowy jamnik z numerem #1010. Moja ocena to 9,5/10.





Słodki piesek z białymi 'skarpetkami'. Posiada on numer #675. Moja ocena to 8/10.





Kolejny ze słodkimi piegami na pyszczku z numerkiem #139.Daję ocenkę 8/10.




Następny piesek. Ten to drugi pies tu z brwiami. Numer to #325. Moja ocena 7/10.



Tego mam więc wiem, że jest on z zestawu z jeszcze rakiem i małpką i z numerem #1419. Oczywiście daję ocenę 10/10.



A tego kolejnego też mam xDD. Jest z zestawu walentynkowego z pandą, królikiem i żabką. Posiada on numer #556.Moja ocena również jest taka jak wcześniej czyli 10/10.





Ten piesek ma przyciemniane łapki i ogonek.Numer to #1211. Moja ocenka 8/10.



Przed ostatni ma nieco inny kształt od poprzednich z numerem #2035.Moja ocena 9/10.



I przyszedł czas na ostatniego psiaka na dziś czyli też nie co innego od pozostałych. Numer to #992. Moja ocena 6,5/10.


                                                                   I to tyle. Pa pa.

1 komentarz:

  1. Masz super blog'a <3. A ten post bardzo mi się podoba <3 :*. Zapraszam do mnie <3

    OdpowiedzUsuń