niedziela, 8 maja 2016

#2 (L) Dogi niemieckie

Hejcia!




Mam nadzieję że moje posty Wam się podobają. Sorry że długo mnie nie było. Nie przedłużając zaczynajmy! Dzisiejszy temat to: dogi niemieckie. Przygotowałam dla Was ich 11.



Pierwszy z nich to piękny piesek z diamentami w oczkach. Numer to #589.Moja ocena to 7/10.


Dalej mamy doga o dwóch kolorach oczu. Jest on bardzo słodki i ma numerek #577. Moja ocena 8,5/10.


Kolejny to pies z sierścią lub futerkiem. Jak kto woli. Numer jego to #636. Moja ocena 9/10.


Tu mamy chyba bardzo Wam znanego.Numer to #817.Ten piękny pies otrzymuje odemnie ocenę 10/10.

Następny ma słodkie i ciekawe wzorki.Numer #1439.Moja ocena to... Hm... 8/10.





Tu mamy pieska nie zbyt wyrażnego więc niestety nie wiem numerka. Moja ocena 6/10.


Tego też nie znam numerka, ale jest przepiękny. Z tego co wiem jest on z saszetki. Moja ocena 10/10.

A oto podobny ( przynajmniej  dla mnie ) do wcześniejszego. Nie mogłam znaleść zdjęcia bez ubranka , więc ma ubranko. Posiada on numer #1022. Moja ocena to 9,5/10.


Dalej mamy kremowego pieska z numerem #1647. Jest on w plamki. Moja ocena to 6/10.



Przed ostatni to szary dog niemiecki z numerkiem #184. Moja ocena 10/10.


I nadeszła kolej na ostatniego psa lps na dziś. Posiadam go w swojej kolekcji i ma na imię Spake. Niestety nie pamiętam numerku. Moja ocena to 10/10.


                                                    I to tyle na dziś. Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz