niedziela, 8 maja 2016

#3 (L) Cocker Spanielki

Hej!






Dzisiejszym tematem są Cocker Spanielki. Będzie ich 15. Ale zanim zaczniemy mam do was pytanko. Chcielibyście żeby do mnie na bloga przyszła Miśka? Wyczekuje jej tu. Nie przedłużając zaczynajmy!



Pierwszy to całkiem ładny spanielek z numerem #575. Moja ocena to 8/10.


Następny to słodki spanielek z kwiatkami w oczkach i  z numerem #748. Daję ocenę 10/10.

Dalej podobny do poprzedniego z numerkiem #716. Jest inny tylko kolorystycznie.Moja ocena 10/10.
Mój ulubiony ( chociaż go nie mam ).Posiada o numerek #959. Jest w odcieniach kawy.Moja ocena 10/10.




I kolejny to jak moja BFF uznała jest jak straciatella xD. Numer #156. Jest słodki jak straciatella xD. Przyznaję ocenę 8/10.

A tutaj bardzo ładny psiak. Ma on słodki różowy nosek. Numer #2254. Moja ocena 8/10.



Kolejny jest że tak powiem "stary" , ponieważ jego numerek to #79,lecz bardzo mi się podoba. Przyznaje ocenę 10/10.



Przed Wami slodki psiak u numerku #1209. Podoba mi się. Moja ocena to 8,5/10.




Dalej prawie taki sam jak poprzedni. Różni się tym że ma kwiatki w oczach i numerem bo ma numer #672. Moja ocena 8,5/10.



Następny w szaliczku z numerkiem #252. Temu pieskowi daję ocenę 7/10.



Moje marzenie. Ten piesek jest biały z rudymi łatkami które dodają mu słodkości.Numer to #344.Moja ocena 10/10.





A tutaj przecudowny psiak z słodki serduszkiem. Posiada on numer 1963.Moja ocena to 10/10.



Ten pies ma numer #91. Nie jest jakiś cudowny, ale jest ładny ( przynajmniej moim zdaniem). Przyznaję ocenę 6/10.




Ten piesek ma numer #1318. Według mnie nie jest zbyt ładny. Jakby miał inne oczy to by mi się podobał. Moja ocena to 5,5/10.



Oto ostatni spaniel na dziś. Tak się składa że go ma i u mnie ma na imię Lexy. Wiem że numer ma #1373, że pochodzi z jajek. Było w nich 6 lps. Ma słodkie mrugające oczko. Moja ocena 10/10.


                                                    I to tyle spanielków na dziś. Papatki!


1 komentarz:

  1. Mam numer #1318 i jest w realu dużo ładniejszy niż na tym zdjęciu. Fajny blog.

    OdpowiedzUsuń