sobota, 23 lipca 2016

#2 (P) Pencli i Wakacje.

Ostatnio mnie troszkę poznaliście. Mam nadzieję że z każdym wpisem będziecie wiedzieć coś o mnie więcej. Mam nadzieję że nie nudzicie  się gdy nie pisze. Wtedy pisze Lucy a już dodała aż 3 posty podrząd!!Jak jeszcze ich nie czytaliście i nie oglądaliście to polecam teraz to zrobić!Co mogę Wam jeszcze powiedzieć?? Prawie połowa wakacji minęła. Fajnie się bawicie w wakacje?? Mogę Wam zadać jakieś wakacyjne pytanko??Napiszcie w komentarzach jak by wyglądał Wasz wymarzony lps. Ja dodam teraz tylko kształt jaki bym chciała aby miał ( miał heh ) :



Może na początek taki jaki ja mam oki??Postaram się też dodawać na każdy mój wpis moje zdęcię abyście pamiętali jak wyglądam i po tym możecie też bez czytania poznać że to mój wpis.

                                                                      Do zobaczenia!!Pa!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz