czwartek, 21 lipca 2016

#10 (L) Szynszyle

Hejka!




Jak tam wakacje?? Powoli się kończą :(((((. Dziś mam dla Was nowy temat. Mój ulubiony jeśli chodzi o petki czyli... Szynszyle! Robię posty dwa razy w tygodniu aby napełnić ten czas jak mnie nie było. Jak Wam się spodobało ocenianie z Miśką?? Może za nie długo coś od Pencli lub sesja więc czuwajcie na moim blogu.Mam nadzieję że Wam spodoba. Piszcie kom. Ostatnio było aż 20 persów!! A dziś będzie standardowo 15 Szynszyli.Zapraszam! Miłego czytania!



Pierwsza Szynszyla jest fioletowa z fioletowym kwiatkiem na głowie.Ma numer #2135.Moja ocena to 8,5/10.



Dalej Szynszyla z numerem #1018. Jest super słodka lecz troszkę rozmazana. Moja ocena to 10/10.



Następnie mamy całą brązową Szynszyle. Ma numer #314. Daję ocenę 7/10.



Kolejna jest moim zdaniem prze śliczna z numerem #799.Moja ocena 8,5/10.



Tą Szynszyle mam i ja i Miśka. Może tu nie wygląda super ślicznie ale na żywo wygląda o wiele lepiej. Ma numer #1401. Przyznaję ocenę 10/10.



Następna Szynszyla ma tak samo kwiatek jak pierwsza i ma numer #495. Moja ocena to 8/10.



Ta według mnie nie jest jakaś super.Może by była ładniejsza gdyby miała jakieś inne oczy.Ma numerek #599. Moja ocena 6/10.




Dalej mamy Szynszyle z numerkiem #340. Ma takie trochę przerażające oczy. Moja ocena 7/10.





 Ta ma takie jakby 'cieniowanie' jak poprzednia z numerem #144.Przyznaję ocenę 7,5/10.



Następna Szynszyla ma trochę złe światło bo jak widziałam ją na innych zdjęciach to wyglądała trochę inaczej.Ma numerek #1102. Moja to ocena 8/10.


Kolejna ma prze prze słodkie oczka. Ta zimowa czapka do niej pasuje bo ma w oczkach śnieżynki i ma numer #687. Daję ocenę 10/10.


Dalej mamy słodką Szynszyle. Jej oczka są cudne. Ma numerek #1165. Przyznaję ocenę 9/10.



A tu jest beżowa Szynszyla. Ten jej nosek. Czyż nie jest uroczy?? Taki odblaskowy i ma numer #2242. Moja ocena 10/10.


Przed ostatnia to taka w takie fantastyczne, tęczowe wzory. Ma numer #1577. Moja ocena 10/10.



I przyszedł czas na ostatnią Szynszyle. Na koniec dałam taką z futerkiem. Dla mnie jest cudowna. Ma numerek #2415.



                                                                       I to tyle.Pa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz