piątek, 22 lipca 2016

#11 (L) Lwy

Hejcia!



Co tam?? Jak tam wakacje?? Już 3 raz z rzędu blog?? Chcę po prostu naprawić czas jak mnie nie było a szczególnie kiedy są wakacje.Może za niedługo sesja lub coś od Pencli?? Dziś mam dla Was 10 lwów. Niestety tylko 6 z nich nie udało mi się dać na tym ładnym
tle. Ale nie przedłużając zaczynajmy!



Pierwszy lew wygląda jakby się w kimś zakochał. Ma numer #758. Jest uroczy. Daję mu ocenę 9/10.



Lew z kokardką xD. Nawet w kokardce wygląda słodko. Ma numerek #1004. Moja ocena 9/10.



Następny lew ma czerwony nosek. Jak Rudolf xDD. Ma słodkie oczka i ma numer #2084. Moja ocena to 7,5/10.



Tego lwa mam ja :)). W realu jest prze prze śliczny! Ma numerek #944. Moja ocena to 10/10.


Kolejny jest futrzasty i to dosłownie xD. Ma taki dziwny,zarazem uroczy kształt w oczkach i ma numerek #809.Przyznaję ocenę 10/10.


Dalej mamy lwa biało-beżowego z pięknymi zielonymi oczami. Ma numer #1576.Daję ocenę 7/10.


Ten lewek tak jak poprzedni jest kremowy, tylko tamten miał białą grzywę i ma numerek #2171.Moja ocena to 6,5/10.





Następnego lwa znalazłam dobre zdjęcie, ale tylko z kotkiem. Ten lew jest jeszcze bardziej futrzasty niż 5 lew. Ma numer #2574. A moja ocena to 8/10.


 Tego przed ostatniego lwa ma Miśka i ma numerek #1874.W realu jest super słodki. Daję ocenę 10/10.



I przyszedł czas na ostatniego lewka. Ten tu ma brokatowe gwiazdki i ogon. Daję ocenę 10/10.



                                                                       I to tyle. Pa.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz