środa, 27 lipca 2016

#12 (L) Żyrafy

Hejo!





Długo czekaliście??Mam nadzieję  że dzisiejszy post Wam się spodoba.Jest o żyrafach i proszę piszcie komentarze. W sierpniu będzie troszkę mniej wpisów bo nie wiem czy będę miała "zapał". A dzisiaj będzie 10 żyraf.Teraz już nie gadajmy i zaczynajmy!



 Pierwsza jest chyba z tej serii serduszkowej czyli takiej jak poprzedni pierwszy lewek. Ma numer #526. Moja ocena 8/10.


 Następna żyrafka ma numerek #663. Jest urocza!!!!! I słodka!!! I wesoła!!! Daję ocenę 9/10.





Ta jest bardziej "afrykańska" i ma numerek #902. Ma też kolorowe oczka. Moja ocena to 9/10.





Różowa żyrafka też jest ładna. Ma numer #943.Ma śliczne gwiazdki w oczach, ale nie zbyt mi się podoba. Przyznaję ocenę 6/10.





Dalej żyrafa ma słodkie kropeczki w oczkach i numer #1610.Oceniam ją na 8/10.



 Kolejna jest prawie cała kremowo-żółta. Ma numer #2447. Moja ocena to 9/10.



 Tą pomarańczową ma Miśka i ma numer #2402.W realu jest prześliczna. Moja ocenka to 10/10.



 Następna żyrafka zbyt mi się nie podoba. Ma numerek #2303.Nie wiem może przez te kolory.Daję ocenkę 6/10.




Kolejna żyrafa ma numerek #2348 i jest brokatowa a tak konkretniej ma brokatową gwiazdkę, uszy i grzywkę. Oceniam ją na 10/10.






 I przyszła pora na ostatnią żyrafkę która ma numerek #2222. Ma urocze kwiatuszki.Dostaję ocenę 10/10.


                                                                    I to tyle. Pa.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz