sobota, 31 grudnia 2016

#15 (L) Brokatowe littlest pet shop

Hejoo!




Co tam u Was. Ostatnio piszę dosyć systematycznie, co nie?? A dzisiaj z okazji sylwestra mam dla Was brokatowe lps. Będą różne rodzaje. Dlaczego brokatowe? Dlatego, że brokat się kojarzy z sylwestrem... Tak jakby... I chciałabym jeszcze tylko dodać, że możliwe że w roku 2017 nie będę miała czasu zbyt dużo pisać.Ale zanim zaczniemy powiem Wam jeszcze, że bardzo się cieszę ponieważ dziś-jutro jest 2017! To znaczy, że posty są około już 7 miesięcy na moim blogu!Pierwszy wyszedł na mój blog 30 kwietnia 2016 roku.Dzisiejszych lps jest 16.Wesołego Nowego roku,i... zaczynajmy!!



Pierwszy to nietoperz. Jest uroczy. Ma dużo granatowego brokatu na skrzydełkach i uszkach. Numer #2142. Ocena to 8/10.



Dalej mamy prze uroczego i prze pięknego kociaka. Ta brokatowa kokardka i wysunięty języczek jest piękny. Ma jeszcze brokatowe oczka włoski i "kołnierzyk".  Numerek to #2143. Jest zrobiony tuż po poprzednim xD. Daję ocenę 10/10.



Kolejna to ośmiornica. Ja nie lubię ośmiornic, ale ta jest wyjątkowo urocza. Ma wiele brokatowych elementów.  Posiada numer #2140. Moje ocena 10/10.



O tym piesku marzyłam tylko o nie brokatowym. Ten chyba jest jeszcze ładniejszy. Ma brokatowe uszka. Numerek to #2235. Wszystkie lps, które Wam pokazałam mają podobne numery. Przyznaję ocenę 8,5/10.



A teraz mamy śliczną welonkę. Naprawdę mnie urzekła. Zawsze marzyłam, aby posiadać w swojej kolekcji littlest pet shop.O rybkach też za niedługo będzie post.  Ma numer #2129. Moja ocena 10/10.



Kolejnego petka posiadam. W realu jest jeszcze piękniejszy niż na zdjęciu. Niestety, ma odrobinke brokatu na serduszkach, lecz i tak jest piękny! Numer to #2287. Ocenka to 10/10.


Z tym lps mogliście się już spotkacie na moim blog. Dokładnie na pierwszym wpisie. Posiada go również Miśka. Jest w realu na prawdę piękny!!!!!!!!!!! A do tego to jest shorthair, czyli osobiście mój ulubiony gatunek lps. Numerek #2291.Moja ocena to 10/10.






Drugi shorthair też jest brokatowy.Wygląda jak tygrysek. Zrobiłam post o shorthiar, więc jak chcecie o nich więcej to serdecznie zapraszam. Ten jest prze prze uroczy. Numer to #2118. Ocenka to 10/10.




Ten maine coon jest dosyć ładny. Ma na sobie spódniczkę xDD. O maine coon też zrobiłam posta. Serdecznie zapraszam. Numerek to #626. Przyznaję ocenę 7/10.



Ponownie maine coon. Tego też ma miśka xD. W realu jest piękny! Ma taki śliczny "ulizany" włos. Jego spojrznie jest urzekające. Ma numer #2517. Ocena to 10/10.



Ta sówka ma tak jakby wymalowane oczka. Taka złoto-brązowo-żółta. MA tylko takie błękitne oczy. Posiada numerek #2213. Daję ocenę 7/10.


Dalej mamy szczęśliwego króliczka. Jest szarych kolorów. Te uśmiechnięte zielone oczka i różowy brokat go tak ożywia.Ma numer #2208. Moja ocena to 7/10.



 Z tym niedźwiadkiem polarnym już mogliście się spotkać w wcześniejszym poście. Jest cały kolorowy. Numer to #2343.Ocenka to 10/10.


O  takim kształcie też marzę. Piękna jest ta jaszczurka. Ma ciekawe kształty na tej drobnej główce. Posiada numerek #2289. Ocena 10/10.






 Tego kształtu również nie posiadam w swojej kolekcji, i także o nim marzę. A ten brokatowy wąż jest śliczny. Ma śliczne brokatowe kropeczki na główce. Ma numerek #2294.Przyznaję ocenę 10/10.



I przyszedł czas na ostatniego, 15 lps. Jest to bardzo ciekawy i rzadko w lps spotykany. Posiada numer #2133. Moja ocena 7,5/10.



          I to koniec. Chciałabym jeszcze tylko życzyć Wam Wesołego Nowego Roku 2017!!
                                                                           Pa!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz