środa, 28 grudnia 2016

#14 (L) Niedźwiedzie Polarne

Hejo!




Dzisiaj mam ponownie dla Was post! Z okazji że oprócz wczoraj zrobiłam post to dawno go nie było. Więc dziś mam dla Was dosyć świąteczne bo niedźwiadki. Jest ich 14 + niedźwiedź polarny z mcdonalda + niedźwiedź polarny chodzący, czyli łącznie 16. Można powiedzieć że to sylwestrowy post. Ale może jeszcze zrobię przed sylwestrem post.... Ale teraz zaczynajmy!



Pierwszy niedźwiedź polarny jest brązowy. Ma na główce dwa urocze serduszka. Jego oczka są śliczne :). Ma numer #1854. Prze prze uroczy ten misiek. Ocena 10/10.



Ten misiek jest prze piękny. Tak bardzo mi się podoba... Jego barwy są piękne, a oczka urocze.Numerek to #2298. Na pewno ocena to 10/10.




Trzeci jest biało-niebieski. Te kwiatuszki w oczkach są śliczne. Chyba wszystkie miśki będą piękne xD. Jego numer to chyba #647. Moja ocena to 9/10.



Ten jest podobny tylko. Jest tylko że ma odwrócone oczka. Jest prawie cały niebieski.Numer to #646. Ocena to 9,5/10.


Kolejny jest taki słodki jak wszystkie. Te oczka są... są... no po prostu prze piękne. Takie niebieskie lub fioletowe. Piszcie w komentarzach czy dla Was są niebieskie czy fioletowe.Posiada numerek #2098. Moja ocena 10/10.



Następny ma dosyć ciekawą barwę. Kwiatuszki ma piękne. Oczka cudne. Takie brązowe. Przyznaję ocenę 8/10.




Tu mamy mamusię z dzieckiem.Niestety nie znam numerku. Oba niedźwiadki są cudne .Po prostu piękne. Nie ma co dużo mówić. Ocena 9,5/10.


Fioletowy? Czemu nie. Piękny, uroczy niedźwiadek. Oczka czerwone. Po prostu misio jak z bajki. Numerek #2195. Przyznaję ocenę 7/10.


Kolejny niedźwiedź jest tak samo uroczy jak poprzednie. Taki fioletowo-biały. Numer #1822. Moja ocena 7,5/10.



Temu niedźwiadkowi jest chyba ciepło bo ma ciepłą czapkę xDD. Ma takie jakby kwadratowe oczka. Posiada numer #677. Ocena 6,5/10.


Dalej mamy misia z śnieżynkami w oczkach. Jest piękny. Bardzo uroczy. Numer #759. Daję ocenę 7/10.

Następny misio jest bialutki. Ma śnieżek na główce xD. Jest super uroczy. Ma numer #1000. Posiada super numerek bo idealnie równy. Ocenka 7,5/10.



Ten jest chyba najpiękniejszy bo brokatowy i kolorowy xDD. Po prostu śliczny. Numer #2343. Przyznaję ocenę 10/10.







Kolejny jest taki jakby z serii nowszej. Mi osobiście zbyt się takie nowe nie podobają. Numerek #2881. Ocena 6/10.



Misio \ mcdonalda ( mam go xDD). Bardzo mi się podoba i na  zdjęciu i na żywo, tylko szkoda że nie da się go odczepić z tej podstawki. Chyba nie ma numeru. Ocena 7/10.




I przyszedł czas na ostatniego niedźwiadka. Chodzącego niedźwiadka. Jest dosyć uroczy. Nie znam numerka. Moja ocena 5,5/10.




                                          I to tyle. Czekajcie na nowe posty. Do zobaczenia!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz