wtorek, 27 grudnia 2016

#13 (L) Zimowe Zestawy Lps

Hejcia!




Tak, wiem nie pisałam około 5-6 miesięcy. Prawie pół roku!! Więc mam dzisiaj dla Was zimowe zestawy lps. Przygotowałam dla Was aż 11- 12 ( bo na jednym zdjęciu są dwa obrazki xD ) zestawów! Nie przedłużając... zaczynajmy!


Pierwszy zestaw jest bogaty w dodatki. Szczegulnie podoba mi się ta urocza sarenka. Piesek i bóbr też są ładne. Ten zestaw jest bardzo ciekawy, jednak coś mu jeszcze brakuje .Daje ocenę 6,5/10.



 Ten zestaw albo raczej te dwa zestawy będę dłużej opisywać bo są dwa. Pierwszy z kotkiem. pieskiem i króliczkiem mi się podoba. Jest szczególnie interesujący. Dodatki są spoko, lecz te sanki są cudne.Przyznaję ocenę 8/10. Zestaw drugi jest mniej świąteczny, ale też zimowy. Lps są że tak powiem bardziej starodawne bo maja bardzo 'dawne' numerki. To łóżeczko jest śliczne zresztą jak te pet shopy.Przyznaję ocenę 6,5/10.
 Trzeci zestaw to: niedźwiedź, rybka i chyba tygrys. To iglo jest wspaniałe!!Dużo jedzenia... Dosyć kolorowy ten zestaw. Bardzo mi się podoba. 10/10.


 Kocham szyszylę lps, foczki też lubię, lecz nie podoba mi się zbyt ten piesek, więc to jest prawie strzał w dziesiątke. Zestaw ten zawiera mnóstwo zimowych dodatków. I pet shopy i dodatki są cudne. Ocena to 9/10.


 Ten zestaw jest dotychczas najlepszy ponieważ jest tu cocker spaniel!! ( Ja bardzo lubie cocker spaniele ). Dodatków jak prawie w każdym zestawie jest mnóstwo. Sarenka jest śliczna a niedźwiadek na prawdę uroczy. Daję ocenę 10/10.
Tu mamy ślicznego psiaka (chyba pasterskiego ), uroczego pingwinka i ładnego niedźwiadka. Dodatków oczywiście nie brakuje. Jest i piękne iglo! Zestaw otrzymuje 8,5/10.


\

Następnie mamy kule w której znajdują się 2 lps. Ja bardzo lubię konie a o tym koniku marzę! Kroliczek  jest uroczy! No cudowny zestaw jednak tu mamy mało dodatków. Ocena 9,5/10.


Ten zestaw jest genialny bo lubię tej rasy psy i lubię foczki a ta jest biała ja śnieżynka. Mało dodatków ale zestaw supcio. Moja ocena to 9/10.
Kolejny haski mi się akurat podoba. A ten malutki jest sweeet! Oba mają takie niebiesko-szare futerka. Szkoda że mało dodatków lecz są śliczne. Ocena 8,5/10.
Nie wiem ale pragnę mieć w końcu psa bernardyna, a ten psiak obok w różowej czapeczce jest uroczy... Trochę mało dodatków ale jest spoko. Daję ocenę 8/10.


I przyszedł czas na ostatni zestaw. Niedźwiedź jest cudny, a szop pracz jest uroczy. Tak macha słodko łapką. Mało dodatków, ale to nie duży problem. Sanie są ciekawe. Moja ocena 8/10.


             

                                                          I to tyle. Wyczekujcie nowych postów. Pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz