sobota, 30 kwietnia 2016

Hej! Jestem Lucy!

Hejka!

Jestem Lucy. Witam Was na moim blogu! Razem z moją kotką Maine Coon o imieniu Pencli mam zamiar wklejać wam różne opisy, recenzje, fotki danych lps. Mam nadzieję że przypadnie wam to do gustu. Posty będą różne np. raz o shorthair a raz o Maine Coon. Nazwy będą mniej-więcej oznaczane # i numerkiem postu. Będą również oznaczane literkami czyli gdy będę ja Wam opisywać coś o petkach to będzię w nawiasie  literka L czyli (że pisze ja) a raz będzie pisać coś Pencli od siebie w nawiasie literką P. Będzie mniej-więcej wyglądać to tak: #1 (L) lub np. #58 (P).Moja kotka Maine Coon wygląda tak:

                                                                   

                                                                            Zapraszam!    
                                         
                                                                       I to tyle. Pa pa!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz